F.A.Q.
Загальні питання
Бренд ARCTIC включає наступні товари: морозильні камери та скрині, холодильники, кондиціонери та вентилятори. Мета компанії: надавати товари високої якості за доступною ціною.
Питання по холодильниках
Целофанові пакети не рекомендують використовувати при заморожуванні продуктів. Також не рекомендується використовувати обгортковий папір. Для заморозки продуктів підійде харчова плівка або фольга.
1. Дверцята основної камери або/чи морозильної камери були тривалий час відкриті.
2. Холодильна камера або морозильна камера перевантажені великою кількістю продуктів.
3. Продукти при завантаженні в холодильник були теплими.
Перевірте, чи щільно закриваються дверцята холодильної і морозильної камер, можливо, якийсь продукт заважає щільному закриттю.
Спробуйте класти в холодильник тільки продукти, без зайвої тари. Інтегрована технологія розраховує приблизну вагу продуктів та сама встановлює режим заморозки.
Не рекомендується класти в холодильник теплі або гарячі продукти. Попередньо їх необхідно охолодити.
Не рекомендуется класть в холодильник теплые или горячие продукты. Предварительно их необходимо остудить.
Кондиціонери
Зовнішній блок настійно рекомендується встановлювати на відкритому просторі, щоб теплообмінник добре охолоджувався. На заскленому балконі установка можлива тільки за умови, що буде забезпечено гарне провітрювання і навпроти зовнішнього блоку завжди буде відкрито вікно. В протилежному випадку така експлуатація небезпечна або призводить до перегріву зовнішнього блоку.
Ви можете вибрати ту продуктивність кондиціонера, яка розрахована на загальний обсяг двох кімнат, але повноцінно друге приміщення охолоджуватися не буде. Щоб вирішити це питання можна встановити в дверному отворі вентилятор для того, щоб він нагнав холодне повітря в друге приміщення швидше.
Гарантія та постгарантія
Вся техніка ARCTIC має гарантійне та післягарантійне обслуговування в офіційних сервісних центрах, розташованих на території України. Список та адреси сервісів можна подивитися на нашому сайті або в гарантійному талоні.
Для того, щоб скористатися безкоштовним гарантійним обслуговуванням, зберігайте будь ласка гарантійний талон, в якому вказані: модель техніки, серійний номер, термін гарантії і дата покупки.